Решение за проблеми при свързване с Windows Mobile Device Center

21.09.2017

Уважаеми клиенти,

Информираме Ви, че вече има решение за възникналите проблеми при съвместимостта на последните операционни системи на Microsoft с Windows Mobile Device Center (WMDC).

Създадено е приложение, което може да намерите на линка, посочен долу, чрез което промяната в регистрите се извършва автоматично и проблемът се разрешава. Инструментът се изпълнява и работи правилно само на компютри с операционна система Windows 10.

Кратко описание за работа:

1. Изтеглете инструмента, с име "WMDC Registry Update Tool", от следния адрес: http://www.trimble.com/globalTRLTAB.asp?nav=Collection-75340

2. Стартирайте приложението с администраторски права.

3. Допълнителен прозорец ще потвърди, че инструментът е от Trimble Navigation и ще поиска вашето потвърждение за работа - изберете Да.

3. Ще се отвори команден прозорец и ще се покажат променените стойности в регистъра.

4. Натиснете, който и да е клавиш, за да излезете от приложението, след като приключите.

Последни новини

Trimble ACCESS на Android

10.06.2020

Trimble Access вече и на Android платформа

Прочети цялата

Солитех АД - Сервиз и поддръжка

06.04.2020

Екипът на "Солитех" АД продължава да работи за Вас!

Прочети цялата

Употребявано оборудване

31.03.2020

СОЛИТЕХ АД предлага на своите клиенти проверено употребявано геодезическо оборудване

Прочети цялата

Научавайте първи за нови промоции! Запишете се за нашия бюлетин!